Dan före dopparedan!

Jag har redan bevisat hur dålig jag är på att hålla nånting kontinuerligt. Den här bloggen verkar närmast död efter bara några dagar. Men jag ger inte upp än! Ska jobba hårt. Kanske?!

Jaja, jag har precis kokat knäck. Rätt underhållande. Övriga julaktiviteter den senaste tiden:
- Klädde vår julgran igår (och hjälpte Linnéa med hennes)
- "Handlat" alla julklappar (något som verkade fysiskt omöjligt)
- Planerat in släktmiddag på annandagen
- Haft julavslutning!
- Druckit glögg

Helt OK helt enkelt. Men var är snön? Det enda vettiga den gör i staden (får gärna befinna sig i fjällen) är att finnas till på julafton. Övriga dagar ger den bara massa krämpaktiga försök från min mamma att jag ska sätta på mig bättre/varmare kläder/skor. Vilket nu måste ske ändå fast med nya intressanta argument.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback