Några dagar senare

Jahaja. Insett att det här med blogg kanske inte är rätt medel att nå världen för sådana där som jag. Då menar jag sådana där som inte orkar trycka på datorn utan lite smidigt fastnar med något annat, även om jag verkligen inte har något vettigt att göra. Det är lättare för mig att fastna i en tanke o så vips! där gick 4 timmar. Men att skriva något för att glädja andra i vår stora jord är lite klurigare (dessutom når den här inte så många - men det är inte kvantiteten som räknas!

Hosta och förkylning har förföljt mig i ett par dagar men jag tror spöket lämnar mig ifred snart (hoppas hoppas!). Men som många säkert redan vet är öl alltid en bra medicin (vilken jag provade igår)... Frisk som en nötkärna minsann!

Va på bra konsert igår. Christian Kjellvander gulleplutten. (Ovanligt pratsam måste jag säga) och sen visade det sig att tjejerna i Hello Saferide är väldigt roliga.. Trodde dom va torra. Men men. Va la najs akustisk konsert på Nalen hur som helst. Sen begav vi oss (jag och mina kära kusiner) till Baba. Visade sig att hela min bekantskapskrets va där. Inte illa! Glömde ge Emelie hennes sko så den ska hon få nån gång snart kanske. Har inte så mycket nytta av EN sko med klack i storlek 37. (Kanske kan ha den som partyhatt?)

Gillade vakten igår förresten. I helveteskön (som inte ens va speciellt lång) lyckades vi med bedriften att bli "Julia och Nils" med honom. Orkar inte dra varför men det va roligt.

Hahahahahaha... (alla garvar)

Slutade kvällen i den så kallade toffelhörnan vilken jag egentligen inte hör till (vilket gjorde Veronika upprörd då hon ej var välkommen - av vad jag ser som helt andra skäl) men men. Inte fick man sova så länge ändå, tofflar/-or snackar så man inte kan sova. Jaja.

Måste skryta med min kulturella standard då jag faktiskt läser "Krig och Fred" av Leo Tolstoj just nu. (För de okulturella som inte vet vad det är så säger jag bara som min mamma: Klassiker!) Den är hur som helst över 1000 sidor lång och jag har lyckats med bedriften att läsa 200 sidor. Kämpa, haha, nä men den är faktisk bra vilket många jag känner tycker är skamligt att jag tycker.

Böcker Top 5:
1. Silke
2. Never let me go
3. Anna min älskade
4. Den som vässar vargars tänder
5. Brott och Straff

Kanske kommer Krig och Fred finna sig en plats på denna exklusiva lista, kanske inte.

I don't know, You don't know.
'
Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback