Semestern

Jaja. Kom på att jag har en del saker att styra upp, kanske köpa EN julklapp. Grr. Jag har inte hunnit så långt än. Snart blir det av, jag måste ta tag i mitt liv (jag är patetisk svar ja)!

Hmm har en del annat att fundera över och ta beslut om.

Såg "Semestern" idag, utdelar pris till den som kommer på vad jag menar (Lisa får ej vara med i tävlingen då hon deltog i min åskådning). Oj vad jag är tråkig. Min humor ligger på -742,50. Men men.

Ninsan är 18!!!!! Glömde nämna det. Cool tjej. Lyckligaste tjejen, numera kvinnan kanske (?) vid 12-slaget mellan fredag och lördag. Väldans trevligt va det i alla fall. Bästa va nästan färden mellan String och Erikas efterfest. Det va party på lite dylika bussar med ett stort lass packning att transportera, en del försvann på vägen dock.

Tänks sig att imorgon (idag) är det 3:e advent. Jippiyey! Haha. Ska spela upp julkonserten, eller vad man ska kalla den då. Tråkigt att det är över men det ska bli roligt att spela upp för lite folkish. Lite glögg kanske man kan hinna med också. Julstämningen närmar sig, men bara för att jag har ANSTRÄNGT mig för att hitta den. Långt där inom mig. Hopplahejla.

Kommentarer
Postat av: ninni

jag är med i tävligen som ett as! du såg "the holiday" :D
vad vinner jag? :D:D

2006-12-17 @ 02:40:55
Postat av: lisa

heeej ballaste!!! bloggen i stan, lika hajpad och kommenterad som södras nästan. ville också vara med i tävlingen ju.
puus

2006-12-18 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback