Ännu en lördag - Livet är en fest!

Hello sunshine!

Nu är jag hos den fagra Louise och dricker öl! Trevligt trevligt. Igår va det fest! Haha, det roligaste med festen var att jag haded nyklippt kort PLATT hår och såg ut som att jag var 10! Men men det var mys. Sorgligt för dom som missade denna ljuva skapelse är det redan försent. Nu är det en boll på mitt huvud istället. Mer eller mindre i alla fall. (Kanske publicerar en bild på mitt platta hår någon gång när tiden är inne). Hade för övrigt en intressant konversation med min brors kompis igår när vi va på Democrazy, jag lovade att inte berätta för min bror att han var där så skulle han inte berätta om hur full jag var i slutet av kvällen (vilket han antog att jag skulle bli då det här var relativt tidigt). Jaja.

Ikväll blir det självklart en kväll med vänner och bekanta, så alla som känner mig bör infinnas. Kanske inte blir så men men. 
Lollos budskap för kvällen: "Sup, slåss och ragga grabbar förståss".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback