Äntligen

Ja ja ja ja! Jag är glad! Haha, om än just för sekunden. Fick tillbaka det där stooora Fysik B-provet och det gick nästan oförtjänt bra! Men det var förtjänt, vilket ledde till att Julia blev glad över att ha lyckats med den långa 150-poängskursen. Yihaw!

Sen fick jag knåda lera och dreja. Vilket var ett skönt avslut på dagen, även om den blev lång och var full av komplexa tal. Och min drejade äggkopp kanske inte blev perfekt, men det var ett bra första försök med tanke på att förkunskap om drejning inte fanns.

Blipp blapp, jag är uppe i varv och hungrig som en varg. Grr! (Ja, jag är fem år gammal).

Och det är helg nu dessutom! Och skidor på måndag. Och oseriös dag på tisdag. Jag har ju nästan en veckas lov! Haha. Och dessutom är det snart sportlov. Rulla rulla rulla. Jag och Emelie ska på stickningskursen jag fick av dom (familjen Dahlin) på Söndag. Privatlektion för 2. Så om någon är intresserad av något stickat så kan jag efter helgen stå till tjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback