Bright Light

Idag var det ljusterapi hos Lisa, hon har en sådan där rektangulär lampa som lyser - "bright light". Var rätt uppfriskande, till en början i vart fall innan man på grund av kylan kröp under en filt och vi lyssnade på deppig musik. Men men, nästa gång. Då jävlar.

Insåg att jag inte skrivit på ett tag, haha! Har haft dåliga dagar - skyller på det. Kollade på "Farväl Falkenberg" i söndags med Lisa. Den gjorde mig inte gladare direkt, men den var bra! Man fastnade i tankar om lite allt möjligt.

I övrigt har det inte hänt jättemycket, va o kollade på Joppe ikväll på Kafé 44. Va kul o se... Det som förgyllde min dag i övrigt (eftersom positiva Julia är inne i en negativ period - vilket jag borde få vara efterson jag nästan aldrig har dom) var det underbara ordet: hyss, ett alldeles för underskattat ord!

Skolan tas oerhört oseriöst just nu. Inte så mycket att göra (eller egentligen är det väl det men jag har tagit en paus) och fredag är ledig, måndag Romme och tisdag någon weird samlevnadsdag. Inte vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback