Snö

Det snöar ute. Vet inte vad jag ville säga med det.
Linnéa tycker att jag påminner om humlan i Dunderklumpen. Vet inte vad jag vill säga med det heller.
Kanske det att jag påminner om en liten rund sak med skånsk dialekt som vill vara polishelikopter.
Det är livet det. Jag gillar tanken av att vara en humla. Kul att flyga omkring obemärkt och bara vara.
Skit också! Så trött på allt. Mig själv mest skulle jag tro. Vet verkligen inte vad jag vill säga med det.
Utom att så är fallet. Jag tror ärligt inte att jag lär mig av mina misstag heller. Känns som jag gör samma saker om och om igen.

Alldeles för trött för det här. Puss och kram vi ses på stan!
(inte nu för det är minus 700 grader, men i vår kanske?)

Glöm inte heller att det är månförmörkelse natten mellan 3:e och 4:e mars. 23.44 är den total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback