Zzzzzzzzzzz....

Cool att min dator stog på, kom precis hem från Ace som idag var en besvikelse. Blev inte ens svettig. Känns som att det inte bara är jag som har en svacka just nu... Jag och Ace - together forever! Ska inte klaga på början som va najs, innan alla började gå och folk blev obehagliga. Lyckades inte ens lätta mitt hjärta från det jag från början hade tänkt lätta det ifrån. Allt är helt enkelt som vanligt. Det där härliga vanligt vi bara älskar (?).

Blev inte Beckmans idag heller. Kostade 60kr. Har man inte råd med. Blev gratiskonsert med Juni Järvi på Lava istället. Why not? Nä nu håller jag på att somna med tanke på att jag ligger i min säng. Godnatt! Och tack till Lisa och Hannah som i alla fall (tillsammans med mig) kämpade och försökte. Vi är värda mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback