Dancing in the moonlight

Mörkret skrämmer människan
Fast det är människan i mörkret som borde vara skrämmande


Igår var det kvällen av dålig tajming. Men jag hade roligt. Favoriten var att danstävlingen gick ut på att dansa som Robinson-karaktärer (Emma, Martin, Kent och Robban var de som dök upp)! Jag och Åsa ägde tyckte jag men inte fick vi chansen att vinna 5 öl. Snackade hur som helst till mig en kriiig-tygpåse. Alltid något!

BERLIN BERLIN. Snart så! Hoppas allt blir som tänkt bara. Billig mat, billig öl. Räcker och blir över. Fast som min kära mor skulle säga: "Kulturens mekka!"
Påsk Påsk Påsk. Då ska jag ta mig en titt på kulturen. Oui oui très bien (vet att det är helt fel språk).

Ich habe ein bygeleischekabel in meine putschsrank
(Svårt att stava på tyska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback