En Januari Weekend

Yeah yeah, så var det helg och jag tänkte ignorera det faktum att jag inte är megafrisk och hoppas att jag inte dör på kuppen som min mamma tror att jag kommer göra. Klart det finns en risk. Men men.

Den här dagen kommer för övrigt kunna bli en intressant dag då jag bara har en lektion mellan 9.20 och 10.20. Det är ju en hel dag ledigt i stort sett - jag har 3 dagars helg! Hahaa. Borde utnyttja den, men man är tyvärr dålig på sånt. Idag var jag och Lisa på foto-utställning i kulturhuset, väldigt spontant faktiskt. Sen slutade det med att vi deppade över att våren inte är här och gick hem.

Känns som om jag borde styra upp saker och ting nu också, till exempel den stundande hösten med allt vad den innebär.. Jaja, vad är livet på en pinne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback