Gaga grr gisch

Någon idiot tog min plånbok igår! BLÄ! Tur i oturen är dock att min vanliga plånbok inte får plats i min minimala väska så jag hade en annan vilket ledde till att jag inte blev av med några kort (hade leg och bankkort i busskortsfIickan/fodralet).

Men ändå. ARG! Klockan va liksom halv 4 och det regnade. Men men. Jag överlever väl (va typ 50 spänn - inte så mycket bingo för en tjyv)...

Malplacerad på en klassfest. Så kändes det för övrigt igår. Men det var jävligt roligt. Jag och Lollan insåg att vi inte kände några och dansade extravagant, skulle va pop, rock och "hitsen du trodde du hade glömt" - va mest det senaste och det va underhållning. Hade en allmänt intressant kväll (favoriten är annars hasselnötterna hemma hos Lollo på vår lilla reload - hände inte så mycket efter den förutom att vi gick rätt mycket och att jag blev av med min plånka). Jaja, det var en helkväll med Lol!

Kommentarer
Postat av: lol

hasselnötter, nya fanta exotic?

2007-01-16 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback