KokookoK

Tjo faderittan!

Idag har jag mest varit trött och trött och trött på kemi. Men det kompenserades av att vi inte hade någon matte och slutade halv 12!! Så jag har faktiskt hunnit med lite allt möjligt vettigt tills nu då jag snart ska fortsätta min vettighet genom att gå och jobba! Yi haaw!

Känns för övrigt som att hela min skola har blivit kollektivt förvirrade av vår studiedag igår. Ingen har koll på dagar, och jag fick frågan om vad jag gjort i helgen 2 gånger. Haha, alla glömde den där måndagen kanske. Jaja, man får se det som en kort och skön vecka istället.

Gillar hårdsatsningen från "Club Clara", fick min andra inbjudan till deras balla grej. Idag var det för dom som missade nyöppningen. Yeah! Haha.. Party party.

Hannah! Tycker din bilidé rockar fett. Come on. Drink and Drive. Kanske inte?

Bubbelibubbelibla. Något att fundera över:


Dialog (av Peter Curman)

- Hej! Hur mår du?

(magvärken!magvärken!magvärken!
sömnlösheten!sömnlösheten!sömnlösheten!
blåskatarren!blåskatarren!blåskatarren!
oförmågan!oförmågan!oförmågan!)

- Tack bra. Och du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback