Manipulera mera

Insett min kapacitet att manipulera mina föräldrar, den har nog sin grund i min revolutionära sida; jag menar - lördagsgodis tyckte jag var en extremt dålig idé!

Inte för att mina föräldrar är mesiga på något sett (snarare tvärtom, eller pappa kanske är lite mesig). Kommer ingen vart med det här. Har hur som helst tagit en promenad med mina kära vänner Lollo och Elsa. (Erik bangade efter många om och men). Yeah yeah.

Måste för övrigt tillägga att Elsa har den ballaste videon på mig när jag, iförd Victors typ fotbollsshorts, I <3 NY - tröja och en krona (gjord av kartongen till ett 6-pack=klassiker), försöker dansa lika bra som Anton. Haha! Man måste ju försöka.......

Inte att glömma är även mina nya bästa vänner; 12-åring 1, 2 och 3! Dom är sjukt gangsta och jag tror nog 12-åring 2 var min favorit. Saknar dom redan.

Hupp hupp, ska ta en värmande dusch och käka lite krubb innan det är dags för BerraBerns o lite konsert! Sunkigt ölhak rekommenderas dock innan då ölen på Berns går för ca 50 spänn, rena rama rånet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback