Min dolda talang

Jepp japp. Så har man vaknat, ovanligt av mig att vakna innan 12 med tanke på att jag kom hem efter 4 igår, lite svårt med kollektivtrafik på natten. Men jag tycker mer synd om killen från Dalarna som inte hade pengar och råkat åka Ropsten linjen istället för Mörby Centrum. Han tiggde sig på 94:an i alla fall, sen vet jag inte vad som hände med honom.

Jaja, jag hade sjukt kul igår i alla fall. Jag o Lisa svettades på Ace fram till dom stängde och innan det hade jag förutom att dansa vunnit en ölhävartävling mot Marcus och Hannah, kan folk fatta att det inte finns någon som äger mig på att häva öl?? Egentligen bra att jag äntligen har svaret på frågan: "vilken skulle du säga är din dolda talang?", inte för att jag får frågan ofta men nu har jag ju faktiskt ett svar på den. Ha!

Träffade en hel del människor igår också, och då menar jag inte främlingar med tanke på att det inte är jättekonstigt att träffa många människor man inte känner när man är ute, jag menar ansikten man känner igen. Så det var kul.

Är lite för trött för att komma på vad jag ska skriva, om jag har mer überintressanta grejer och berätta kommer de senare. Peace on the planet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback