Orangea drömmar

Hur kommer det sig att fler inte har tagit till sig den helt underbara outfitten orange-arbetsdräkt, en sådan där som lyser upp hela gatan chockartat. Stört snyggt! Och i de flesta fall är det även en overall, vad har egentligen hänt med overallen?!?!

Vet att jag diskuterat samma sak många gånger med olika personer. Men faktumet kvarstår. En overall lär vara helt underbar i det Sverige vi befinner oss i just nu. Tillverkas inte tillräckligt många vuxenoveraller. Man vill ju ha en flashig! (Enda negativa är ju det där med att gå på toaletten vilket klart blir mer avancerat då du ej har en tvådelad dress; jag ser klassiska bilder på barn utanför toalettdörren helt uppe i att kränga sig ur den snygga lila/rosa-med-blommor-overallen. En bagatell dock.)

En annan viktig sak; kanter på bröd, skivade tomater, köttfärslimpor, inte-vet-jag heter knartar; förstår inte att jag (och min familj) är de enda som använder detta excelenta uttryck! Gaah! Folk, ta till er! Mycket viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback