Scary

Börjar bli rädd.

Inte för spöken vill säga men för att jag ska dra på mig någon sådan där obehaglig, långvarig sjukdom som bara jag lyckas med (jag menar, hur många lyckas med bedriften att få vattkoppor i andra ring?)

Det är den obehagliga hostan som lurar runt hörnet. Får väl se om jag måste äta pencillin.

Ska i och för sig inte klaga då det finns mycket värre saker man kan råka ut för/drabbas av. Jag är i och för sig inte en sådan där som brukar klaga speciellt mycket. Så jag borde få göra det lite, men bara lite grann.
Jaja, får segisch och klä på mig ordentligt ett tag framöver så jag blir frisk!

Det är januari! En annan spontan tanke for in i min lilla hjärna. Vad händer den här månaden? Tja,massa fyller år, Magic Numbers spelar på Berns, Romme skulle hänt men blev uppskjutet pga snöbrist (frågan är om det kommer vara bättre i februari?!) Jaja. Känner att den här månaden lär gå lika fort som alla andra. Shirrebirre. Tiden går lite väl fort alltså.

Kan vi inte ta en paus?


Kommentarer
Postat av: E

Jag lyckades få bältros i nu på senhösten, så det där med vattkoppor är väl inget konstigt. Blir man försvagad så blir man, vare sig det är av stress eller för att man får för sig att spurta naken i -15. Iofs är ju vattkoppor väldigt mycket extra jobbiga ju äldre man är...

2007-01-08 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback