Sjuk

Jahapp. Så slutade det ungefär lika illa som jag trodde (eller det vet jag i och för sig inte än). Hur som helst ska denna dag spenderas hemma på grund av en mindre rolig natt då jag vaknade, mådde illa och spydde. Frågan är om det är den härliga vinterkräksjukan som besökt mig vilket verkar ganska troligt om något.

MIn pappas analys var: "Nä men allt hängde nog ihop, hostan och det var nog bara ett tecken på att någon skit ville ut." Man kan ju alltid hoppas. Jag är för pigg för att vara hemma i år och dar. Om det stämmer allting med att det bara var någon bakterie som ville ut så borde ju den faktiskt vara ute nu!

Jaja, klockan är 11.38 nu, om 22 min börjar skolan för dagen. Men jag ska parta hemma istället! YES BINGO! Haha. KÄnner mig isolerad, som sagt är jag alldeles för pigg för det här. Hoppas jag slipper vara hemma imorgon med. Vinterkräksjukan brukar väl inte pågå så länge?

Känner att blaj-faktorn är stor på mig idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

men du missade ju inget som helst nödvändigt idag. Annicka måste tagit ledigt och fysik gör man lika bra hemma. Krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback