Slumrande mod

När du ligger i sängen och försöker sova passerar lite allt möjligt din hjärna, i alla fall min, och jag fastnar ofta länge i någon tanke. Men det var inte det som var grejen utan det jag kommit på är hur modig man är när man ligger halvt sovandes. Jag har kommit på mig själv att bestämma saker jag ska göra men jag aldrig skulle våga, antagligen är jag som mest beslutsam i dessa ögonblick så alla problem/funderingar löser jag med drastiska planer på vad JAG ska göra. Det roliga är att jag varje gång, senast igår, när jag ligger där och gör planer säger till mig själv (i tanken) att jag aldrig skulle våga göra det där om jag var vaken/pigg/vid medvetande men ändå intalar jag mig själv varje gång att den här gången MÅSTE jag gå igenom med planen. Troligtvis har jag aldrig lyckats med det, vet inte exakt vad jag haft för planer, men det är inte för sent för det än! Kanske jag vågar mig på gårdagens uppdrag, kanske inte. Väldigt hemligt hur som helst. One of you might know what it was one day!

Dagens lunch:
- Koka pasta, så överkokt som möjligt.
- Skär skinkbitar och häll ner i pastan, inte så många.
- Krydda så lite som möjligt.
- Värm sedan allt i ugnen precis innan dina 1000 gäster kommer så dom märker all möda du lagt ner.
- Servera med absolut ingenting.
- Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback