Söndagen vi alla väntat på

Då var den här, den ångestladdade dagen innan skolan rullar på igen. Men men. Den är nästan slut och jag har inte haft tid att ha så mycket ångest. Detta mest på grund av att jag sov till halv 2, verkligen bara hemma hos Lisa man lyckas med sådant tjafs! Är något sövande med hennes rum kanske?

Måste även poängtera min extremt obehagliga händelse i natt, jag börjar hosta i sömnen och vaknar inte förrän jag på något sätt inser att jag inte kan andas. Vilket jag inte kunde. Något av det obehagligaste som hänt mig tror jag.... Som Lisa uttryckte det: "Jag trodde du skulle dö". Kändes ungefär så.

Igår var en svettig kväll, extremt roligt att vara på ett sånt dansgolv hur som helst. Alla var taggade till tusen, var på Ace föresten. Borde kanske poängtera det. Det va sjukt kul i alla fall, min favorit händelse är i och för sig när Lollan står med någon grabb och jag viskar till Mimmie att han var lik David Vincent. Då springer Mimsan mellan ungdomarna som försvinner från varandra. Sen kommer Mimmie helt slutkörd tillbaka, "det var det inte alls det" - vilket slutar med att jag asgarvar då hon trodde jag sa att det VAR David. Jaja, HUMOR!

Ja min kväll var svettigt lyckad (jag säger det igen), tycker synd om min kära bror som tydligen hade en mindre lyckad kväll på spyan. För att citera "det suger". Haha! Jobbigt läge.

Bör kommentera några andra saker, först och främst ska jag korrigera bloggen då jag faktiskt varit på Candy med Mimmie på Linnéas firande, sorry men jag tyckte inte det var någon riktig utekväll. Sen kanske jag även borde gå ut officiellt med att Caroline "Ninni" Gråborg vann min bejublade tävling här och ska belönas snarast möjligt.

Kom på en annan intressant personlighet igår. Killen som kom fram under Jens Lekmans låt "You are the light" och frågade om han fick dansa med oss, han körde mer eller mindre charader som jag diggade stenhårt, haha! Han gick även ner på knä x antal gånger. Yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback