Tisdag - en ledig dag

Japp, gjort mycket vettigt idag.........................................


Faktiskt projektat lite, med betoning på lite med Lisa. Hej Wikipedia! Jaja, försökte mig på lite kemi också men jag hatar vår bok så jag tröttnade.

Jag vill:
*Att det ska bli vår och varmt (banga snön!)
*Åka till Göteborg på Way out west festivalen om det kommer några bra band (och inte kostar skjortan)
*Hitta ett roligt och välbetalt jobb till sommaren
*Styra upp mitt liv
*Att det ska bli helg
*Att skolan inte ska ta slut (framtid - aaaaaah!)
*Att det ska bli påsklov så jag får åka till Berlin
*Göra något kul/oväntat

Någon som kan ordna något av dessa små saker? Hör av dig!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kan ordna alla dina bekymmer, lita på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback