Vill bli frisk!

Jahapp. Så har snart en till dag gått hemma, TRÅKIGT!!!!!!!!! Är väl inte 100%-ig men börjar närma mig normaliteten (friskheten). Om jag inte kan gå till skolan imorgon lär jag definitivt göra det på fredag, pallar inte vara hemma i evigheter.

Ninni var på besök utanför min dörr, hon vågade inte hälsa på mig (utom genom brevinkastet) så överlämningen av hennes påse med grejor skedde ofysiskt.

Är väl ungefär så mycket action jag haft idag. Vila är det som fyller den största delen av dagen. Försöker göra lite fysik så där ibland, går rätt bra innan jag börjar tänka på hur irreterad jag är över att jag är sjuk och hur mycket jag längtar efter de där härliga lektionerna i skolan, haha!

Tamtatam tillititoo tata... Någon som vill rädda mig ur träsket av sjukdom och tristess?

Kanske ska ta en liten nap nu och lugna mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback