Weirdo

När jag var på väg hem från skolan igår tuggade jag tuggummi, sen såg jag en tjej som tuggade grovt; smaskade, spottade och inte vet jag. Inbillade mig att jag gjorde samma sak och spottade istället ut tuggummit och började nynna lite istället. Jag vet, jag är konstig.

Hur som helst var det skittrevlig middag hemma hos Elsa igår, verkligen jättetrevlig. Alla blev lite lagom glada i hatten eller runda under fötterna och drog vidare till Olssons efter midnatt. Körde en härlig VIP genom att glida förbi kön. Men det va najs. Musiken blev faktiskt bara bättre och bättre desto fler småtimmar man kunde räkna till.. Blev en intressant promenad hem med Lollan sen, eftersom jag följde henne hem - via mobil. Känns som jag pratade ganska högt om något som antagligen var totalt ointressant. Kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om.

Igår hade jag dessutom min dag av: Jag inte ser någon mening i att se normal ut på vintern. Hade min mammas gamla jacka på mig, den är inte speciellt vacker men vadå? Varm. Vet dock inte om den kommer följa med ut någon annan dag. Så grattis till er som fick se den!

Jepp japp. Ikväll är det 1-årsjubileum på Ace. Lär bli kul. Hörde något om att det var tårta på G. BIngo!

För övrigt tänkte jag kommentera det faktum att jag har bra minne. Det är nämligen så att min hjärna rymmer de mest konstiga sakerna - vilket bara visar att jag är den som egentligen borde ha en intresseklubb, min hjärna antecknar allt ointressant, eller värdelöst vetande.

Intresseklubben antecknar!


Kommentarer
Postat av: e

Försök bara att utmana oss på ointressanta inlägg. Jag lovar att även om du försöker så kommer du inte att kunna bräcka oss. Vi är två människor fyllda av värdelöst vetande och med ointressanta liv som vi gärna delar med oss av!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback