Yeah yeah

Hoppla Hejla. Idag har jag inte hostat någonting typ, känns som att slemmet börjar sina nu! Haha, alldeles för äckligt... Imorgon är det Julia som tar en tur till skolan och allmänt får lite luft i lungorna. Det var länge sen.

Tror det är därför jag är lite trötter just nu, känns snarare som brist på syre eller ett för lågt kaloriintag framför det faktum att det skulle vara min sjukdom som gör mig trött. Jaja, den här veckan har gått sjukt snabbt (HUMOR) hur som helst. Bara en liten försmak av hur fort den här terminen kommer gå skulle jag tro. Måndag=nytt slappare schema. Skolan lär vara en fröjd när alla jobbiga ämnen är borta!

Jaja, mycket knasigt som är runt mig allmänt, vilket mest är en fröjd! Lite glädje åt världens konstigheter!! Ska nog gå och laga lite mat snart, behöver energy!

Har för övrigt börjat fundera mer på det här med sommarjobb, känner nog att det kommer bli annorlunda i år - inte det gamla vanliga, men vi får väl se. Hysterin har inte kommit igång riktigt än men snart så!

Om en halvtimme slutar min kära keramik. Sorgligt men sant är det faktum att jag inte är där. Nästa torsda får det bli! Drömmen idag är att imorgon vaknar jag frisk, glad, pigg, utan bekymmer och bara kastar mig ut i livet!

(Dream on)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tråkigt eller? haha. krya på dig

2007-01-11 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback