Full

Vad är det med att vara full? Full full full full full full... Full på livet kanske. Äsch, var full hemma igår nämligen. Väldigt spontan Julia-drar-hem-folk-och-dricker-vin-efter-misslyckat-götgatsställe. Men det är ju också kul. Haha. Skrattade. Konstig kväll. Somnade typ sittandes när alla gått sen. Alla och alla. Vi var väl 6 personer.

Knasväder ute. Ska bege mig ut snart. Fixa sladd till kameran så vi kan projektredovisa med film på tisdag. Efter det är skolan slut. Plopp. Plopp.

Gentle Touch spelar på Ace nästa lördag! Gå gå gå gå gå.

Kan länka lite trevliga bloggar:
vempans.blogg.se
ngrofrmsintresseklubb.blogspot.com
jesinskey.blogg.se
hazel.blogg.se
inteoffentligt.blogg.se
limpa.blogg.se

Om någon mer har en trevlig blogg så kan jag lägga till den i listan. Har inte så stor koll. Jag vet att Victor har en på myspace för den har han länkat till någon gång. Men jag vet inte mer än så här just nu.

Jag känner mig seg.

Berlin va kul..... (ska lägga upp mina bilder - måste orka bara)
image25

Notera: Åsas outfit, Hannahs öl (köpt i kiosk - "när man har lite tråkigt på vägen", Malins leende och Saras sovande (?)

Kommentarer
Postat av: Malin

Helt UNDERBAR!

2007-05-19 @ 20:29:29
Postat av: Sara

haha vilken najs bild! inget minne av det där,kan det ha nån koppling... haha ja skön bild iaf :p

2007-05-21 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback