Mitten av maj

Jag genomgår just nu en seriös tankegång om jag ska:
1. Lägga ner den här bloggen.
2. Ta upp den igen.

Bra fråga kan man tycka. Nu när jag väl är inne på min blogg igen efter ett år eller så. Jaja, sämst väder ute, men är ändå lite sugen på att gå ut. Lite "efter-sommarregn"-känsla. Vad nu det är.

Hade mitt sista prov i gymnasiet igår. Det gick åt helvete, lite skön ironi på något sätt. Verkade inte gått bra för någon i klassen så jag behöver ju inte ångra att jag var på Grabbarna Grus skiva i tisdags...

Vad har då hänt sen början av april och jag hade engagemanget att skriva i den här bloggen? (Var har allt mitt engagemang tagit vägen?)
-Berlin. Bäst i test!
-Mösspåtagning
-Bloc Party
-Naturarskiva
-Fab 5 på Östras skiva (Extremt ångestfull toastmaster tillsammans med Marcus)
-Nationellt prov i matte E
-Mumins skiva (ja, jag var Hulken)
-Elsas modevisning
-Grabbarna Grus skiva (ovan nämnd)
-Kursprov i Kemi B (det som gick åt skogen)

Dom som fyllt år:
Richard, Marcus, Maria, Bella, Joakim, Erika och Mimmie. Säkert någon mer som jag glömmer nu. Skulle vart najs med en bild på alla dom här för jag orkar inte leta upp en varsin just nu. Kanske en annan gång.

Jag tror nog att den här bloggen är återupptagen. Lite mysigt ändå. Dessutom är det nog ingen som läser den längre vilket betyder att jag kan ha den för mig själv! Yes. Bifogar najs bild på mig och Ninni från vår klasskiva(naturarskiva). Det var F-tema; jag Frenchy i Grease, Ninni Femtiotal. Over n'out!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback