Mors dag

Jeje. Så var det söndag igen... Inte för att det egentligen har någon betydelse men imorgon ska jag faktiskt till skolan! Känns som att det var ett tag sen. Min lediga fredag var rätt lugn, klippte mig och "bara-var". Slappisch! Igår hade jag heldag med min bror till en början och sedan trappades dagen upp med picknick på Djurgården och Gentle Touch på Ace. JAG ÄLSKAR! Mmm. Och en massa dans var det också!

Har för övrigt lyckats bränna mig i morgonsolen på vår balkong. Illa. Får nog ta det lite lugnt vad det gäller sol i framtiden. Är för övrigt mors dag idag om nu någon glömt bort sin lilla mamma!

Jag är jättetrött! Kan bero på att jag är inne i en period av att vakna tidigt just nu. Vilket i och för sig är rätt skönt mestadels men ibland vill man sova! Kan ju bero på att bara ena rullgardinen funkar i mitt rum så ljuset letar sig in relativt fort (allting är relativt).

Vi satt och kollade gamla festivalbilder igår. Gaah! Man vill just nu, JA! Skulle vilja gå på Accelerator också. Alldeles för bra! Ska se över min ekonomi/ledighet på jobbet för att se om det kan funka.

Happy girls på u-bahn på vägen hem någon morgon i Berlin. Uppskattar tiden till cirkus 7.00.
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback