Sista skolan.

Har haft bra dagar... Inbillar jag mig i alla fall. Sista "lektionen" var idag, nu är jag ledig fram till studenten. Vad ska man göra då? Imorgon är det i alla fall esteternas skiva! Lär bli kulers, lite svårt det här med Bibel-tema bara.

Oj vad jag känner att en depressiv period är på väg! Kan bero på att jag sitter och lyssnar på massa depp-musik. Får rycka upp mig! Imorgon tar kusin och syssling (och alla andra nacka-människor) studenten. Schesus!

Måste skryta med att min spektralklass-ramsa (haha) vann omröstningen i klassen igår (vann en godispåse!):

"Om Bara Angelin Fick Göra Kalinka Med Rysslands Nästa Stjärna" - viktigt att då ha bilden av mig dansa kalinka! Om man nu själv har ett namn/smeknamn på A kan man byta ut Angelin. För övrigt bör kanske kommenteras att det är första bokstaven i varje ord som står för varje spektralklass (vilket för övrigt är en gruppering av stjärnor i avseende på temperatur - för er som inte läst Fysik breddning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback