Solen skiner, varmt och skönt...

"Men om man idag samtidigt vill göra ingenting
och ändå vara respektabel,
är den bästa förevändningen
att låtsas vara djupt engagerad
i arbetet på någon djupsinnig avhandling..."
(Leslie Stephen, "Sketches from Cambridge" 1865)

Igår bokades min resa. London, be ready! Verkar dock som att kursen håller på till 29onde februari, inte 8onde. Detta på grund av att jag har jullov i tre veckor..

Är lite sugen på Accelerator. Jag hatar att det kostar 900 spänn bara. Hmm. För övrigt är det fri handel på Södras slutskivebiljetter nu så om någon känner för att komma (vilket alla borde göra!) är det bara att kontakta någon i festkommitén. Eller någon som kan vara mellanhand, typ jag. Imorgon är det två veckor kvar...

Bortkomna studenter...
image28

Sen har Elsa fixat ferre på h62 när Östra springer ut! Den 5:e alltså. Om man vill gå på den ska man säga till henne så hon skriver upp en - nada inträde!

Måste ju i övrigt bara kommentera den mest spännande lektionen någonsin. Monika lärde oss om jorden och platteknik. Kan det bli roligare? Frågar speciellt Klara? Hon såg ungefär ut så här:

image29

Kommentarer
Postat av: Linn

"Long time no see" vännen min.

Postat av: Malin

När försvinner du till det engleska landet? min biljetter är fixade nu med =)

2007-05-25 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback