T som i Torsdag.

Tjihoo! Skitlyckat igår!! Roligt roligt roligt. Alla var taggade till tusen och typ alla var där! Mmmmyeees. Helt plötsligt försvann alla dock?! Men som vanligt var vi några tappra som var kvar til the bitter end. Älskar för övrigt att jag var hemma i cirkus en kvart mellan mina mottagningar och att jag mötte de andra som jag skulle dra till Fasching med (var för övrigt mycket mindre än jag trodde). Gav mig lång tid att få på mig mitt lakan (var någon slags romare).
Happ happ. En vecka kvar nu. Sen blir livet vad man gör det till! Arkivrensning börjar det med den 11e! Snacka om att styra upp sitt liv. Haha.

Min och Lisas promenad igår natt/imorse var en höjdare annars. Ingen pallade gå...! Men hem kom vi hur som helst, och det var en äkta sommarpromenad hem med tanke på att det var ljust ute - och bara blev ljusare! UNDERBART!

Idag har jag lyckats göra lite saker jag tänkt göra i evigheter. Och ikväll ska jag hänga med Lollan. Imorgon ska vi ta en swing by skolan och gå på sista samlingen och äta gratislunch. Passa på! Jaja. Skitväder förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback