Trist.

Fan vad jag hatar sånt här. Hur en liten sak kan förstöra så. Jag har haft en jättetrevlig dag allmänt, hade projektredovisning som gick bra, typ inga där men det funkade ändå. Sen har det varit en chill dag. Träffade Madde Morot efter skolan, hon hade ledigt frånTopShop for a change.. Har köpt lite roliga grejer under dagens lopp och träffat Lollo. Allt var bra!

Så kommer man hem. Och ens pappa är envis som en padda! Gaaaah jag blir arg, arg,arg. Om det var någon vettighet i det han håller på med men jag vet att jag har rätt den här gången (vilket inte brukar vara ofta när man argumenterar med min pappa). Blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä!

Och det var det. Har för övrigt verkligen INGENTING kvar i skolan nu. Nada! Inget som man måste göra. Skönt skönt skönt. En lektion imorgon. Dessutom har jag varit en riktig väderguru de senaste dagarna och jag har hört att imorgon ska det bli sooool! Låter bra.


Nu blev jag arg igen. Ska gå och vara arg någon annanstans (han sitter och eggar mig)!


Kommentarer
Postat av: Hannah

känner igen det där inlägget, känns som att jag skrivit något väldigt likt det någon gång...? =)

2007-05-23 @ 13:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback