Ey Mambo

A kokaratcha.

Nu är det helg! Hoppsan hejsan. Idag har jag jobbat, var glad dag allmänt! Förutom att en fick damp imorse på någon mail-grej.... På lunchen var jag i skolan och pratade lite - alla var så glada!! Haha, Ross min gamla lärare frågade om jag inte skulle komma tillbaka och Narumi var uppgiven eftersom hon hade gett mig en vecka och sen skulle jag definitivt återvända. Men nej nej. Sen fick jag det jag var där för också.. Mitt CAE-brev med tider och sånt. Alla lärare som jag träffade var väldigt intresserade i alla fall, gullepluttar!

Har inte hänt så mycket spännande idag. Låt mig tänka. Nä. Ikväll ska jag till Linnet och käka och sedan ska vi se "The Darjeeling" - kommer bli naaaaajs. Hmm. Ja, min chef försökte få ur mig var det var party i helgen för övrigt. Och en annan kollega hade köpt med sig världens godaste små miniglass grejer efter lunchen som man fick smaka (en kille åt en i en tugga).

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback