I'm sleeping going down the drain...

Gissa vem som ska på Aracade Fire om en vecka? Mihi, utsåld konsert men vem har biljetter? Jo, Kate har biljetter och nu ska Julia gå... Jiiihaw. Kulers. Så nästa söndag smäller det.

Jaja, kvällen igår var intressant, haha! Först var jag hemma hos Kate och alla andra i deras flatshare, var lite stel stämning när jag kom för dom hade precis haft housemeeting om Oliver för att han är för stökig. Typ skärp dig eller flytta. Men det gick över efter ett tag, vi lekte lite dryckeslekar och lyssnade på musik. Alla blev fulla. Sen drog vi till Camden och en bar där - en rätt ball bar (jag snodde en öl) och sen skulle vi dra vidare men på tunnelbanan kände jag att jag var för full och behövde luft så jag hoppade av (efter lite brottning med Tommy - som jag för övrigt redan bevisat att jag kunde lyfta tidigare under kvällens gång). Väl däruppe när jag andats lite försökte jag få tag på dom igen, men det gick inte - den enda jag fick tag i var Oli men han var typ hemma eller nåt. Sen fick jag SMS av Kate, men jag hade inga pengar på mobilen och då försökte jag fråga folk efter gatan dom var på men ingen visste så jag tog bussen hem. Klockan var inte mycket alls, tog bussen vid kvart över ett kanske.

Men men, åt en massa när jag kom hem, var lite vingligt kommer jag ihåg. Sen har jag soooooovit länge, haha. Men det var skönt. Ska inte göra någonting idag. Typ plugga om jag orkar. Måste gå och handla lite också.

Här är en bild på Linnet från igår förresten. Och vi ska gå på Luciatåg den 17onde december, ska bli MYYYS. Vi måste införskaffa lite glögg i svenska mataffären också.
image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback