In and around

Yes, har fått en intervju för ett Internship på en tidning som heter "In and around Covent Garden" - och det betyder att jag kanske kommer praktisera där redan nu i november fram till jul. Ska ha en provintervju med en i skolan imorgon (den riktiga intervjun är på måndag). Fick reda på det här idag och det är lika bra att köra. Aldrig fel att ha som erfarenhet att ha varit på en tidning, även om jag inte får något betalt. Betyder att jag inte kommer gå något i skolan i sådant fall.

Okej. Spenderade lång tid i skolan idag. Fick hjälp av Kaja, en asskön lärare att fixa till mitt CV så att det kommer kunna se riktigt snyggt ut... Skulle söka jobb sen hade jag tänkt (kommer nog bara kunna satsa på jul nu eftersom jag kanske ska praktisera) men det SPÖREGNADE när jag skulle ut så det blev inget med det - tog bussen hem och värmde mig. Detta fick mig också otaggad på att gå ut, Jonathan och Philippo ska till enpundarn och jag hade tänkt följa med men efter regnet blev började min tveksamhet sätta in - när sedan brandlarmet gick (för typ en timme sen) och jag var tvungen att vara ute i en halvtimme - JAG HATAR BRANDALARMET! - så bestämde jag mig helt och hållet, blev en kopp te istället!

Sarah, min roomie har nu dragit till Paris, France så det är en weekend med mig själv nu. Blir softans. Vet att Kate har en massa planer jag kan joina den här helgen också, så det känns ju bra...

Juste, om det är någon som är sugen på en weekend i Paris så vet jag att det är relativt billigt härifrån, ta tåget tur och retur för 40 pund fram och tillbaka typ. Om man är ute i god tid. Så det ska jag nog slå på stort med någon gång, fast inte än på ett tag..

Jag och Lea har bestämt att vi ska käka pannkakor på pannkaksstället mitt emot vårt hem nu i helgen. Måste ju prova liksom. Ser fram emot det.. Mihihihhihiihihihihi. What else. Känns bra att jag inte varit ute på en vecka - annars verkar jag som en total alkoholist vilket jag inte är (är en ganska seriös tjej om jag får säga det själv, funderar på att starta en analysserie om mig själv här på bloggen).

Jag känner att den här bloggen är extremt ointressant men jag hoppas mitt liv är mer intressant i verkligheten än vad det verkar här. Eller så borde jag helt enkelt rycka upp mig? Jaja, imorgon är det fredag i alla fall. Hoppas alla lever och har det bra där hemma - och om någon vågar sig nära London utan att säga till blir jag arg som ett bi.

Iiiiiiiiiiiiiiiii!


Kommentarer
Postat av: Linn

Verkar som om du har det toppen.
Ville bara tuna in och säga att jag lever.
Vi ses på bloggen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback