Lovely

Oj tiden bara rinner. Nu är det torsdag. Vad hände?

Tja, nu känner jag mig hemma på jobbet kan jag säga i alla fall. Idag vandrade jag omkring på Drury Lane för att kolla så att kontaktuppgifter stämde - samma sak har jag ringt och kollat (till andra ställen så klart). Men från och med igår älskar jag verkligen dom jag jobbar med för jag fick tillfälle att prata med dom ordentligt. Innan är det ju mest jobb liksom. Men igår var det vinmingel typ. Dom har networks en gång i månaden med alla företag som är medlemmar i tidningen (och betalar så att dom går runt ekonomiskt). Så det var trevligt. En tjej har en pojkvän som spelar i ett elektropop band och bjöd med mig på en spelning, hon ska maila mig något.

Efter det var jag och åt Tapas med födelsedagsbarnet Linnéa Lundgren! Gulleplutten är 19 nu. Älskade resturangen!! Sjukt gott! Och Linnéa fick en kärleksvinkning från servitören hon är totalt förälskad i (jobbigt att han är homosexuell - han MÅSTE vara det, så metrosexuell kan ingen vara annars, inte med lyckat resultat i alla fall).

image231
(Bild från gamla goda tiden - innan Elsas och Veronikas 18års grej. Åhh. Det var en härlig kväll (inte för somliga dock)).

Var en massa födelsedagsfirande igår för inte nog med det så fyllde en jobbkollega år igår men hon firade idag så det var tårta och vin på redaktionen framåt eftermiddagen. Det bästa igår annars var att dom spelade Arvingarnas Eloise, vet inte om det var någons skiva eller radio, men det var KONSTIGT!! Fick värsta attacken....... Men jag gillar mitt jobb i alla fall. Det enda är att ringa är lite påfrestande ibland (har inte gjort det idag dock) för ibland är dom bittra (antagligen på grund av stress) eller jätteglada, en kille ville tolka det som att vi skulle på date. Två gånger försökte han dessutom. Var i alla fall ett trevligt samtal.

Lugn helg framför mig, vilket ska bli såååååååå skönt! Förra helgen var lite väl intensiv. Hoj oj. Här är lite pictures:

image215image216image217image218image219image220image221image222image223image224image225image226image227image228image229image230

Snabbversion av min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback