Morning has broooooooken

Hello, äntligen vaknar Julia av sig själv utvillad och redo för en ny dag i London. Kom på att jag varit här i mer än två månader nu. Vet inte riktigt hur jag ska relatera till det. Kort, långt? Klyven. Det är jag det.

Igår köpte jag med mig en fryst pizza till Linnéa, men en ovanligt fräch en. Med tanke på att vi var hungriga som vargar åkte den ner rätt fort tillsammans med ärtor och majs - mycket spännande kombination. Men gott var det. Hade även medtagit lite tvätt så klart eftersom det är min nya ekonomiska räddning.

Sen sprang vi i alla fall iväg till bion - filmen var sjukt bra!!!!!!!!!! Och jag älskar biografen, är en liten bar utanför så jag och Linnéa körde på varsin Corona och varsin popcorn. Sen hade man ett bord emellan stolarna. Det var najs. Folk i salongen hade bunkrat med en hel del flaskor vin och grejer, kändes som en äkta date-grej.

Hur som helst så drog vi till Linnet efter filmen, drack te och åt bagels och kollade på Scrubs. Mys mys, sen anlände Värdinnans föräldrar till ett hotell i närheten så hon gick för att säga hej och jag tog mitt pickochpack och drog hem. Och SOV! Aaa, nöööjd. Haha.

Idag ska jag på julmarknad. Svensk julmarknad. Med Mumkan. Hoppas den är extraordinär!

Toodiloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback