Pompoff

Dear agony aunt...

Det är det vi har gjort idag i skolan, bland annat. Skrivit inlägg i tidningar, ni vet relationsdelen. Åh nej min kille kollar på andra osv.. Haha, det var sjukt kul. Först skulle vi diskutera olika inlägg från Cosmopolitan, sen skrev vi egna och sedan svar till andras. Och så gjorde vi en massa annat också för den delen. Jag älskar folket i min skola!! Haha, bara mer och mer. Dom är för underbara...

Sen sprang jag iväg och mötte Linnéa och vi drog till Starbucks, jag gillar verkligen våra små eftermiddags sessioner. Flykt från vardagen, lite svenska, lite hemma, lite annat. Haha, det är najsans (hoppas hon fortfarande kommer ha tid för mig nu när militärtjänsten kallar, mihihihihihi....). Våra Shout Out Louds biljetter är framkomna också så nu känns det tryget. The Answering Machine är förband, har inte den blekaste men kanske värt att kolla upp. 26e november hur som helst.

Sen tog jag bussen hem, åkte en station för långt (skrämmande då jag var väääääldigt nära cafét där jag jobbade - min chef har inte ringt mig, jag lär ju skita i dom där 15 punden eller vad det nu kan röra sig om). Jaja. Fick bekräftelse av min lärare att det antagligen var maffia förresten. Satt och berättade för några om stället (eftersom vi pratade jobb) och han snappade upp vad jag sa så hela klassen pratade om det. Och han sa att det var fullt av sånt i London - och Kings Road var ett sannolikt ställe för ett sådant ställe. Gör saken nästan ännu värre för jag måste ju nästan tro att det är så nu.

Jaja, öh. Sen handlade jag på Tesco

There was a little old lady, who was walking down the road
She was struggling with bags from Tesco
There were people from the city having lunch in the park
I believe that it's called al fresco

and so on, ett litet stycke från den Lily Allen låt vi gick igenom den där gången i min elective class...

Hmm, juste Marcus och Olle skulle ut igår. Undrar om dom hade kul och var dom var...

Jaja. En Internship tjej ringde mig idag och bokade möte - fattar inte om jag har fått en intervju eller om det bara är något annat random möte - för det är inte samma tjej som jag mailar med. Jaja, imorgon blir en intensiv dag. Haha, jag har simmat idag också. Det är väl det. Hm. Imorgon har jag skola till 13.30 (kommer ha Ross i min elective class nu med så det blir lektioner med honom i 5 timmar typ, haha!), sen har jag möte 14.00 - har gjort lunchlåda för en lunch däremellan, sen är det CAE-workshop 14.30-16.00 och sedan om jag orkar ska jag söka lite jobb tror jag. Och sen kanske jag borde göra något annat. Bara för att fylla ut dagen. Jonathan skickade SMS och frågade när £1pundskvällarna var så han kanske är sugen på den imorgon, kanske vore något. Vi får väl se.... Sarah åker till Paris imorgon så jag är själv nu i helgen igen. Softish. Jaja, kommer inte på något vettigt.

Pöss (vet inte varför all text ser så konstig ut men inget jag kan göra något åt - kanske inte ens blir så här när jag väl publicerar, det lär ju ni se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback