Rappers in tha house

Tjabba! (dagens spontana svenska uttryck!)

Hmm. Har precis kommit hem efter lite tid med Linnéa "pygmén-som-dödar-i-köket" Lundgren. Vi har köpt knäckebröd och varit i Second Hand området (jag köpte en koftish). Det var la trevlans, nu är det mörkt ute, har varit fint väder idag, höstkänsla men ändå inte så kallt.

Igår var jag på bio med Lea, såg "Elisabeth" - den var bra, lite seg i mitten bara.. Men det var asmysigt att gå på bio i alla fall. Innan var vi och åt pankakor, fast middagspannkakor, på stället över gatan. SJUKT GOTT!!!! En asstor pannkaka, verkligen gigantisk, min var en greek - så det var med feta, haloumi, oliver, aubergine, tomater osv.. Störigt god! Sen fick jag ett klippkort där. Men nästa gång vill jag nog prova en söt.

Igår i skolan var det lite rollspel, några mäklare (bla jag) och några kunder och sedan skulle mäklarna sälja varsin lägenhet. Det va kulers, skrattade en hel del. Kallt var det igår, oj vad kallt det var.

Hmm, hade min provintervju, den gick bra... Försöker komma på vad det är som har hänt sen sist. Vet att min dag var fullspäckad igår men jag kommer inte igåg med vad. Haha, jaja. Ska gå och laga middag nu - ikväll ska jag ut med Kate. Vet inte riktigt vart vi ska dock, men det blir nog bra...

O den här tjejen är rätt ball (streetstyle från Emmaboda):
image211

Chill on the grill.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback