Splendid

Woho waha! Det är party nere i Jonathans kök... Fast jag körde kaffeparty, börjar tidigt imorgon och ska jobba direkt efter. Svar: ja jag fick jobbet.. Var intressant att provjobba. Jag fick attackera folk med menyer, ta upp beställningar, servera, göra apelsinjuice, vika servetter osv osv. Verkar lite smått maffiaaktigt dock (finns ett bord där man inte får sätta folk för det är för "special guests". Ska i alla fall dit och prata lön och grejer imorgon. Men jag tänker fortsätta kolla runt efter något bättre, men jag verkar kunna jobba lite när jag vill på det här stället? Haha!


Hur som helst är det fyllisar nere i köket och dom var ganska underhållande att kolla på.. Hihi.

Igår kväll kollade jag på film i mitt rum, lånade 2 DVDer av Lea, släckte alla lampor, åt müsli som snacks för det var det enda jag hade och så kröp jag ihop i sängen.. Det var precis vad jag behövde. Somnade vid 11. Enda problemet var att vid 4-5 tiden i natt gick brandlarmet IGEN!!!!!!!!!!!! GAGAHAGAGHAGAGGAHGFAHGA! Jag ville dö! Men man kan inte ignorera det, hur mycket man än vill, så det vara bara att kasta på sig mjukisbyxor och tjocktröja och gå ner för dom 9 våningarna. BLÄ!

Jaja, har inte hänt så mycket idag annars. Har tvättat. Hmm. Veckan som kommer ska jag börja läsa buisness engelska istället för mina key studies (elective class - de lektioner jag har mellan 12 och 13.30 två dagar i veckan), hoppas jag fortfarande har på torsdag, fredag eftersom det står det på mitt CV (vad det gäller arbetstider alltså).

Put service on table one





(vet inte varför det här inlägget inte publicerades igår...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback