T-t-t-tisdag

Wohowohoho.. Haha, jag fick reda på att jag fick mitt Internship idag. Så på måndag börjar min djupdykning i vad som händer runt Covent Garden. Intervjun kändes bra igår (och gck tydligen bra också) och jag kommer få göra lite allt möjligt. Research, skriva lite smågrejer, gå runt och fråga folk vad som händer, ringa folk. Typ allt möjligt. Tror att det är bra för mig att vara i en miljö där det bara är helt engelskspråkiga också, och jobba, lär ju göra framsteg i engelskan hoppas jag. Börjar med 4 veckor, sen kunde jag fortsätta om jag kände för det...


Allt är så knasigt allmänt känns det som. Imorse var vår lärare sjuk och dom satte in lektionen imorgon eftermiddag men jag sa att jag inte kunde (ska träffa Linnet) så jag fick ha lektion med Debbie istället. Trevligt återseende. Var en skitjobbig tjej där dock som skulle på intervju, för att börja Cambridge, nu i december...

Och när jag satt och snackade med Internship-tjejen kom Lorenzo in, som har slutat tror jag (?) och skulle kramas och prata med henne också. Haha, blev inte så mötesaktigt men vadå....

Well well, idag har jag lyckats göra det förbjudna, att handla något på HM. Inte bra. Köpte mössa och vantar, jag menar det börjar ju närma sig kallt här - kanske höstjacka imorgon? Haha, såg att Stockholm har minusgrader typ. Muahahaha!

Gjort ett listening prov också. Ett prov-prov alltså. Gick helt OK.

Igår när jag gick till skolan så sov Sarah, haha, hon vägrade gå upp. Var ganska underhållande faktiskt. Juste, igår sa Ross, min lärare, att vi skulle ha en lektion i typ 3 minuter och lära klassen något. Inspirerad av Louise "helan" Vikbladh ska jag ha en lektion i snapsvisor på torsdag. Minsann! Blir nog rätt kul.

När jag skulle på min intervju var jag där tidigt så jag gick omkring litegrann och köpte klänningen från Urban Outfitters som jag älskar. 45 pund. Hmm. Värt? You tell me (skratta inte åt bilderna, eller jo):
image213image214
Ja menar röd leopard... Kommer jag tröttna? Om någon har en avgörande åsikt, let me know soon så kanske jag ångrar mig. Haha, fast jag vill inte....

Jaja. ska möta Alexandra - länge sen - och äta mat (även fast jag har 50 portioner qournsås i kylen). Måste gå. Men jag lär ju återvända med mer givande information om mitt liv. Helt sjukt hur meningslös jag verkar i den här bloggen.


Youth is wasted on the young


Kommentarer
Postat av: nin!

jag röstar för nej, för dyrt :P
höhö men du kanske är richbitch nu för tiden,jag skulle dock satsa på en ute kväll eller två (eller kanske rent av TRE?!) saknar dig!
puss

2007-11-14 @ 17:50:13
Postat av: lol

har aldrig varit pro leopard i någon form men du ser riktigt raffig ut. rapportera från snapslektionen och spara lite qournsås till mig!

2007-11-15 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback