As happy as Larry!

Det är ju helt omöjligt att vara utomhus när det spöregnar! Haha, it's pouring out there and I got soaking wet! Don't you just love English-people! Jaja, idag var jag i skolan. Wow. Och sedan var jag på Zara och kollade jobb, för jag hade hört att det kanske fanns där, vilket det gjorde! Men de hade redan några som skulle på intervju men om det inte funkade så skulle hon ringa mig. Keep your fingers crossed!


Jaja, tänkte gå till fler ställen men det var inge kul i det här vädret så jag satte mig på Starbucks och värmde upp mig. Var rätt skönt faktiskt.


What else, what else. Ska på riktig tea and scones med Linnéa och Isabella på lördag. Spännande, spännande. Söka lite mer jobb... Men vad händer egentligen hemma? Jag vill höra något kul - förutom det ryktet att jag skulle haft sex med en gammal gubbe (Veronika misstolkade Linnéas hookade lite). Men ge mig nåt annat kul!


Humpa humpa.


MITT ENGELSKA NUMMER: +447757436109


Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter som om du har det bra. Jag saknar dig i alla fall. Bara så du vet! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback