Dagens Usch!

Okidoki! Så var det helg. Den här veckan har gått sjukligt fort. På tal om sjuka saker så såg vi Supersize me på en av mina lektioner idag (vi har nämligen pratat en massa om mat och näring och sånt tidigare) och det var bara... USCH! På min andra lektion pratade vi om plastikoperationer. Måste poängtera att de gör reklam för det här också, usch! Typ en tjej som står och ser ledsen ut i BH, sen på nästa bild står hon och ler med ett pra nya bröst. Dum i huvudet reklam är allt jag har att säga. Oj vad jag speedskriver just nu.


Efter skolan var jag och fikade med Linnéa och vi pratade om lite allt möjligt, men bland annat om det som hänt i Stockholm - det med dom här 91:orna som misshandlat en jämnårig till döds. LInnéas lillasyster känner tydligen dom och vi diskuterade hur hemskt det är. För det är verkligen hemskt. Att dom liksom inte har en spärr. Usch!


Sen var jag på Urban Outfitters och handlade lite, inte bra för mig egentligen (i och för sig har jag ju sparat pengar till den här resan, men det svider ju ändå att göra av med pengar). Hur som helst. Har bestämt mig för att satsa lite mer på att söka jobb på måndag, om jag inte hinner innan dess. Zara har ju inte hört av sig!


Nu ska jag till Isabella och äta middag och kolla på film. Imorgon ska jag definitivt ut! Men just nu känner jag mig lite hostig. Inte bra! Jaja.

Annars är allt as good as gold!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback