Don't count your chickens before they're hatched

Intressant dag idag... Blev en långkörare i skolan, pratade brott och straff (crimes and punishments) hela morgonen, sen throwing dwarfs på nästa lektion.

Sen hade jag ett möte med min lärare för att prata lite Certificates och grejer. Sen var jag på en workshop för CAE (Certificate in Advanced English) och jag har bestämt mig för att göra det provet nu i december!! Min lärare tror att det kommer hålla mig motiverad dom här veckorna nu. Och sedan kanske jag ska ta CPE (Certificate of Proficiency in English) vilket är det svåraste man kan ta, men det gör jag nästa år i sådana fall... Hum hum. Men nu har jag helt plötsligt plugg att göra typ. Ska anmäla mig och skaffa en bok imorgon. Sen hade vi test-speaking-prov och lite allt möjligt. Kom från skolan vid 5 tiden...

Och efter det har jag varit helt matt typ, hade tänkt att gå o träna men det blev inte så... Ska in och kolla ett jobb imorgon som ligger på typ 8 timmar i veckan (kanske mer) vilket i alla fall är någonting. Om jag nu får det. En bra början i alla fall, klädaffär... Hmm hmm.

Fattar inte att det är fredag imorgon redan!!! Tiden springer lite för fort just nu....!!


Måste återvända till Lea, John och en Italian guy i deras klass, har hängt med dom medans dom åt (vid 10-tiden, haha)..


Yeah yeah. New day tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback