Förvirring

Okej. Öhh. Ja. Är lite småförvirrad.

Ska snart springa iväg på ett födelsedagsfirande hos Alexandra (svenskan som gick i min klass) fast det är hennes rumskompis fyller år. Sen ska jag till "The End" där Simian Mobile Disco ska spela. Och Boys Noize.

Igår var en intressant dag. Gick i skolan, bla bla bla.. Anmälde mig till CAE, gick och pratade i den där klädaffärren, fick en massa frågor i ett formulär att svara på..? Typ om Customer Service och Teamwork och sånt.

Sen på kvällen skulle jag åka till Olle och Marcus nya flatshare.. Vandrade väl omkring i 2 timmar innan jag hittade rätt - vilket medförde en viss plundring av mitt kontantkort. Men sjukt fint var det där i alla fall! Även fast det var extremt dammigt och inga möbler - men det kommer!!! Hängde där med 3 av dom 6 tjejerna som dom ska dela med (haha!) och dom var trevliga. Pratade mest med en men hon var super! Ska hjälpa mig till alla svartklubbar i Göteborg nästa gång jag åker dit! Allt är nytt hur som helst, och dom har balkong!! Helt sjukt.. Och den ligger vid Marble Arch!!! Cepe.

Hur som helst var tanken att vi skulle gå ut men först bangade Marcus och sedan Olle, men som tur va var Isabella där men när vi väl var i närheten av massa ställen blev hon opepp så det slutade med att vi drog hem. SEGT! Ge mig lite pepp-folk!!!! Jaja. Hoppas på en helkväll ikväll istället!

Juste! Jag och Isabella sprang i vimlet bland folk på Hampus och Lisen!! Springer på dom i London - knäppt!!! Världen är skrämmande liten...

Idag har jag köpt en vattenrenare. För man ska inte dricka det här vattnet tydligen (vilket jag gjort tills nu), men det är väl bra.. Sen va jag runt lite vid Liverpool street - blev attackerad av någon frisörkille från Island som försökte fixa kunder till sin salong.... Bla bla bla.

Känner mig totalt confused. Men men. Ja. See you soon. Kanske?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har lärt mig att man inte ska tänka så mycket, man blir bara mer förrvirrad då. Sluta tänk ;) Allt löser sig med tiden. Sköt om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback