Halloween

Tam ta tam....


Och Julia spenderar sin första Halloween i London.... -Hemma!

Och det känns bra, är rätt trött och har bestämt med Kate att det är en-punds-stället som gäller imorgon.. Men happy halloween hur som helst!

image207

Smått aggressiv bild kanske. Men men. Vad har hänt idag då? Ja, gick i skolan - fick läsa/skriva/lyssna på olika stories och diskutera hur man bygger upp sådana. Folket i min klass är sköningar faktiskt, hade riktigt kul idag! Sen åt jag min lilla lunchlåda (ja, det är min grej) innan jag hade ett möte med Internship - tjejen. Kanske ska göra ett Internship i januari.. Praktik på ett större företag helt enkelt. No cash. Det är istället för lektioner. Men vi får se. Har fyllt i lite grejor. Sen åkte jag hem och har mailat mitt CV till några ställen, nu är det mycket juljobb som gäller. Sen var jag hemma hos Mumkan och skrev ut mitt CV också. Och lämnade in det på ett ställe på vägen hem. Sen har jag lagat mat (förberett morgondagens lunchlåda). Hmm, något mer.... Juste! Brandlarmet gick precis när jag skulle gå till Isabella. Så jag passade på att gå, men huset står ju kvar så det verkar vara lugnt..

Sen har jag insett hur mycket jag har växt som människa på dom här 6 veckorna här.. Helt sjukt. Rekommenderar för alla. Försvinn bort ett tag. Tja.. Borde plugga nu.

Karamba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback