I was as drunk as a lord!

Tjohoo!

Gissa vilka som finally arrived to London?

image178

Eyy. Det var extremt pepp att träffa dom för dom var så glada!!! Små smurfar. Underbart att dom är här i alla fall... Vi hängde omkring vid Covent Garden på eftermiddagen och på kvällen var det fancy supper hemma hos de två innan vi åkte till Panic!

På vägen dit råkade jag ut för en obehaglig Mike - som till en början oskyldigt bad om en tändare men jag tog det som ett varningstecken när han inte slutade gå bredvid mig. Nä, istället börjar han fråga var jag kommer ifrån, vad jag gör i London, han vill hjälpa mig att skaffa jobb osv osv. Notera att jag svarar undvikande på alla frågor och inte frågar honom något. Sen skulle han bestämt hjälpa mig att hitta rätt gatunummer (försökte dessutom lura mig att jag skulle gå åt andra hållet). Sen när vi stog utanför porten och jag väntade på att Marcus skulle komma ner så frågade han om jag ville gå "clubbing" med honom. Nej tack. Jag sa att jag hade pojkvän. Sen fick han låna Marcus tändare och sen drog han. Tack för det!

Tillbaka till den ypperligt trevliga middagen som inte blev sämre av öl och vin (eller av vinet kanske den blev sämre eftersom det var Sainsbury's egengjorda vin). Hur som helst. Jag blev full, sen drog vi till Panic och det var väl kul. Vi var inte där jättelänge. Jag pratade med lite random människor vid väl valda tillfällen men sedan blev "första-dagen-i-London-folket" trötta så vi skulle hitta hem. Vilket tog mig upp emot två timmar eller nåt. Notera att jag får gå i typ 30 minuter och under den promenaden stöter jag på en katt som jag fotar (vilket jag inte kom ihåg förrän jag kollade på bilderna... = kalasfull).

image179image180image181image182image183image184image185image186image187image188image189image190image191

Nää, jag var inte full inte...

Fick sova tre timmar i alla fall tror jag... Sen var det upp och hoppa (älskar att jag medvetet la telefonen, "väckarklockan", längre bort för att jag inte skulle göra en favorit i repris. Jaja, härlig morgon i alla fall, öhh.. Är oförtjänt pigg just nu. Efter skolan fikade jag med Linnéa - det var mys! Sen promenerade jag lite i det härliga, soliga vädret innan jag hittade en JÄTTESTOR mataffär som jag gick in och handlade i och hittade en buss som tog mig hem... Det va chill. Drack lite kaffe - gick ut igen, köpte några böcker. Sen har jag varit och ätit med Lea för att peppa upp henne, hon är inne i en lite dålig period just nu... Och nu är jag här, mätt och belåten. Ska nog lägga mig snart däremot..

Linnéa ringde precis och sa att Patrik kommer i helgen, så hon kommer antagligen inte vara tillgänglig. Men men, på lördag ska jag i alla fall gå till "The End" där Simian Mobile Disco och Boys Noise ska spela. Annars har jag nada plans. Hmm.

Måste för övrigt nämna det tysta kriget som pågår i mitt rum. Jag och min ryska har nämligen lite olika uppfattning om temperaturen här, hon går alltid och vrider upp till högsta, och jag sänker (detta sker hela tiden, men aldrig så att den andra ser). Jag sitter extremt nära elementet när jag är här eftersom mitt skrivbord är precis där och jag klarar inte hettan. Och nu tycker jag dessutom att det är kul att vi vrider upp och ner hela tiden (jag gjorde det precis nu, hon är i duschen och kommer antagligen inte märka något förrän hon börjar frysa) hihi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har precis samma krig har! Men vi ar tre st som krigar. Men jag har deklarerat att jag programerat in ett schema i termostaten nu, en modern en, sa de ar lite lugnare med att trycka pa knappar.

2007-10-20 @ 01:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback