Julia, 19 år

Vem trodde det liksom? Överlevde min nittonde födelsedag också...! Låt mig tänka...



Nää, jag känner ingen större skillnad. Det var ju synd. Gårdagen var en bra dag. Väldigt förvirrad dock. Var i skolan, blev grattad av lite random människor - folk förstog i allmänhet inte varför jag inte hoppade av glädje och shouted to the world that it was my birthday. Kändes inte så speciellt liksom. Men alltid en anledning att fira! Haha, efter skolan träffade jag Olle, vi åt McFlurry Oatmeal - sjukt god!! Hängde omkring i en park, i okända kvarter och på HMV (det läskigaste var när Marcus ringde Olle och då var han precis utanför....) och så var vi en runda på Starbucks. Det var mys.

Sen var planen att jag skulle äta med franskarna, men det blev lite ändrade planer. John var ledsen över lite grejer så han valde att stanna hemma (gick inte ut heller) och Lea hade massa plugg och konstiga saker att fixa men hon ville ut i alla fall. Problemet var bara att hon verkligen inte ville dit jag ville. Och hon hann inte till förkröket hemma hos Marcus o Olle + alla tjejerna, haha! Så jag tog med mig Alexandra.

image200image201image202
Alexandra, Lisa och Moa (ser frånvarande ut - mycket viktigt)

Lea hamnade på Zoo Bar och ville att vi skulle komma, men jag, Alexandra, Marcus, Olle, Moa och en kille jag inte kommer ihåg  vad han heter drog till White Heat. På vägen träffade vi ett stort gäng som skulle visa oss dit men dom visade oss helt fel! Haha, dom tänkte ju bjuda mig på drinkar däremot (var 10 minuter kvar på min födelsedag) så det var ju synd. Men vi hittade rätt tillslut. Och jag hade kul, det var dans - smockat med folk... (fanns inte ens plats att hänga in i garderober, lite jobbigt dock men vi skaffade oss ett camp).. Dom spelade The Knife, det är tillräckligt för att göra min kväll, haha!!

Lite värre på vägen hem, eller inte till en början, hittade min buss finfint - fick stå och vänta, stog och tänkte på hur lång tid det tog att göra saker för att få en tidsuppfattning. Sen kom bussen och Julia lyckas såklart med bravaden att somna!!!!! En kontrollant väcker mig vid slutstationen (Clapham Junction) och jag tror att det är ganska nära, inser att jag inte har en aning om var jag är så jag letar upp busstationen på andra sidan och får stå och vänta igen, fast inte så länge! Kom en snubbe som var trevlig och stog och snackade. Han tyckte synd om mig som skulle upp tidigt och så pratade vi lite allmänt, han var inte läskig på något sätt (det hade varit lite jobbigt om han hade varit det med tanke på att jag var in the middle of nowhere). Men bussen kom, jag somnade inte den här gången. Kom hem, åt, la mig - FÖRSOV mig. Igen. Haha! Illa gorilla. Vaknade när jag började, insåg att det inte var någon idé att skynda utan tog mig dit till andra passet. Älskar min lärare som frågade om det var party igår?? Haha, hon är störtskön i och för sig. Men det är typ alla lärare i min skola. Ska byta lärare nästa vecka.. Igen. Hoppas han är lika bra!

Känner lite för att gå o simma, kanske ska göra det..... Försöker komma på något annat jag har att berätta men jag kommer inte på något............................

Hipp hipp hurra för mig (i efterskott)!!!

image203

Kommentarer
Postat av: mickpick

jag är lite puckad sådär, jag fattar inte om ditt nr funkar där borta o har ju inte londonnumret, så grattis i efterskott!!!!!!! din "present" fixas nästa vecka, lovar! puss

2007-10-24 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback