Kling och Klang

Borde plugga egentligen... Har writing homework till imorgon, och två stycken till nästa vecka. Jaja, har precis varit och simmat och storhandlat lite (typ all min mat var slut) men sen kom jag på att det kanske var en dum idé med tanke på att jag ska byta rum nu på lördag. Hmm, tänkte inte på att det var fredag imorgon helt enkelt. Har inget riktigt perspektiv.

Dessutom ska jag gå och äta italienskt lagad mat (Philippo kommer hit och ska laga mat till mig, Lea, John och Johanna) och det blir väl mys. Idag har jag annars varit i skolan (som vanligt), men hade en CAE-workshop på eftermiddagen också, så det var skola mellan 8.30 och 16.00. Hade en timmes paus, hittade ett café med shyssta baguetter och tog en simpel kaffe (det finns nästan aldrig här).

Hade massa grejer att berätta men jag kommer inte ihåg någonting - så antagligen var det ingenting intressant. Hur som helst. Helg nu, snart i alla fall, vet inte vad jag ska göra. Den har smugit sig på............

Har verkligen inget mer spännande att rapportera. Vad tråkigt. Jaja, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback