Pust

Jahapp. Nu har jag precis ätit middag efter mitt första träningspass här. Ett body-pump pass (=skivstång för vana friskisare) och det var jobbigt! Hoj oj. Men det känns bra att jag har 2 minuter till stället där jag ska träna. Sen finns det typ 10 andra lokaler jag också kan gå till - lite som friskis helt enkelt...

Igår var för övrigt inte alls en pub, snarare en klubb. Men jag körde inte så hårt som jag bestämt innan, kanske lite hårdare än jag tänkt med inte hårt. Hum. På vägen dit mötte vi världens skönaste bögpar! Dom inledde med ett: Oh, gorgeous aren't you beautiful, are you a model? You should be. But your not from London; blond hair, blue eyes - what is it, Sweden or Switzerland? Hahahahahaahahahahaha. Tror dock John och Lea var lite smårädda för dom men jag älskade dom.. Frågade om dom var från London. "Of course darling, there's only queens in London you know, everywhere!" Haha! Jaja, var hemma vid halv ett sen kanske. Jaja, ska inte ut med engelskarna ikväll utan imorgon förresten.

Va lite seg imorse på min tidiga lektion i min nya klass. Mihihi.. Mycket bättre grejer vi gjorde, massa uttryck som man säger/skriver och lite övningar som kom från någon bok som är förberedande för något av alla dessa engelska exams man kan göra. Vilket jag ska, vet inte riktigt vilket bara. Jaja, det var en svenska där! WOW! Haha, hon verkade trevlig men pratade inte så länge med henne.. Hon skulle bara gå på skolan en vecka till. Annars så var det i gruppen några som jag har mina electives med. Men hoppsan va skönt det var att sluta 11.45! Mitt nya schema är:
Må-On 08.30 - 11.45
To-Fr 08.30 - 13.30

Så efter skolan idag, efter att ha snackat med Lea, som böjade 12, lite fixade jag mitt träningskort och sedan åkte jag till svenska mataffären!!! Haha, den ligger i Marylebone och det var ju för underbart! Haha, köpte en osthyvel, knäckebröd, kaviar, fil och lite annat. Naaajs. Så nu är jag nöjd med mitt skafferi.

Jepp, japp, jaha. Vet inte vad jag ska på för utflykter imorgon. Vi får väl se.

Xx (fattar inte grejen med x)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Julia! jag kanske kommer till London 31 okt-4november!! en snabbis med min pappa och syster för att hälsa på faster + familj som flyttat dit. ska försöka smöra in mig så att jag kan låna deras hus så att jag, klara, sara och emma kan komma till nyår. visst vore det för kul! jag tänker bjuda in mig till en pubrunda med dig och dina polers ngn gång då! hoppas att jag kan komma. vet iofs inte hur du ska svara på det här men men, det löser sig. vi ses! puss

2007-10-04 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback