Resorb och Kaffe

Goodmorning sunshine! Är väl vid mer eller mindre liv i alla fall. Var på super-mega-bögklubben igår med Jonathan och hans två tjejkompisar från Frankrike (så klart). Det var 80- och 90-tals musik och killarna på det här stället visste vad det handlade om, helt sjukt hur dom dansade! Jag hade askul. Man får sjukt mycket kompimanger av bögar. Ohh, lovely hair, ohh gorgeous bla bla.. Och dom dansar ju extravagant. Utanför stället blev jag dock utsatt för en rosförsäljare. Jag körde stilen: "Aww, for me - thank you." Då började han fråga om jag hade pojkvän/flickvän och sen helt plötsligt skulle han bjuda mig på en resa till Turkiet och så kunde jag bo hemma hos honom. Då insåg jag att det var dags att gå, jag ville ju bara få blomman gratis, inte röra honom..

Sen verkar det vara så att i Frankrike bjuder killarna på drickan så igår köpte John en massa red bull - vodka till oss tre tjejer (och han bjöd på öl förra veckan på Fabric). Detta kan ha bidragit till mitt tillsånd idag med tanke på att jag redan innan det här druckit en pint och typ 4 halvlitersöl från Tesco. Innan jag var på det här stället hade jag såklart varit med alla franskar och kollat på rugby (eftersom det var England - Frankrike). Första gången jag såg på den sporten. Fattade inte så mycket. Men det var intressant att sitta vid ett utsatt bord på puben, eftersom alla engelsmän listade ut att det var ett franskt bord rätt fort! Haha.

image99
John på vägen hem i natt.

Okej, men för att hoppa tillbaka några steg så var min fredagskväll exelent. Var hos Mumin och åt god mat, glass och sen chibbar. Vi såg på "Laws of attraction", "Our House" och lite på "Scary Movie 2". Riktig myskväll får man säga. Pratade lite med mamsen på vägen dit också, trodde inte jag skulle sakna min familj så mycket men det var kul att höra hennes röst.

Lördag så började jag med att gå ut lite för mig själv.

Kollade runt i Hyde Park.

image100

Finns massa ekorrar där:

image101

Drog en 2-minuters turistrunda förbi Buckingham Palace:

image102image103

Var inte så mycket mer spännande än så..

Sen mötte jag upp två kära vänner för en underbar English-tea runda. Vi satt i vad som såg ut att vara ett vardagsrum, jätteskön soffa.. Det var bara vi i närheten och så fick vi en massa små mackor, scones och kakor. Där satt vi och snackade i tre timmar typ. Riktig höjdare faktiskt!

image104image105image106image107image109

Ja, annars så kan man ju kommentera det lite obehagliga i att det finns kameror överallt i London, inte för matt man märker dom men om man tänker på att man ständigt är bevakad på något sätt så är det lite läskigt. Jag menar, terrorist - det är jag det!

Har nog inget annat att säga just nu. Är lite trött. Men borde väl hitta på något idag. Det är fint väder förresten! Igår ar det sol och 20 grader varmt, det ni! Kan ni gråta över därhemma med 5 grader!

Muahahahahahahhaaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback