Så var det söndag igen!

Goddag!

Jag har någon konstig huvudvärk. Fick den precis nu efter jag ätit middag (vilket typ var världens godaste middag). Jag lagade mat från recept i min "101 Fish and Seafood Dishes". Pasta och lax var huvudingredienserna hur som helst..

Den här dagen har varit konstig, men det i sin tur beror på gårdagen.. Som jag sa igår va jag först på ett födelsedagsmingel. Det var trevligt, bara svenskar och belgier typ (Alexandra=svensk, hennes roomie=belgiska). Jag drack hur som helst en flaska vin som jag hade med mig och jag var bara där typ en och en halv timme så det var fest sen när jag åkte till Holborn för att möta Lea & Jonahtan.

Vi gick och ställde oss i kön (som var lång men det var skitmånga snygga människor så det kändes ju bra), inträdet på 16 pund kändes inte lika bra men oj vad det var värt det!!! Det var världens drag där inne hela tiden (jag, John och Phillipo(Italienare) var kvar till 5 - Lea gick vid 3) och när Boys Noize började spela vid 1 så var det som på konsert nästan. Och det fortsatte när Simian Mobile Disco började vid 3.... Galet, galet!

Tog bussen hem sen (och den gick precis runt hörnet), däremot lurade John mig att vi skulle gå av för tidigt så vi fick gå (och då var klockan halv 6 och jag hade inte suttit ner sen jag lämnade födelsedagsgrejen vid 21.40). Sen åt jag i mitt kök innan jag gick in i mitt rum och upptäckte att min rumskamrat inte var här! SKÖNT! Behövde jag inte hålla på att vara tyst (viket inte brukar gå så bra ändå)... Sen sov jag till halv 2 idag - och för dom som känner mig så förstår dom att det är ovanligt. Hur sent jag än lägger mig brukar jag vakna relativt tidigt. Jaja. Sen har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Var ute och gick en sväng och insåg att duvorna här är väldigt kaxiga.

Jeje, lite bilder:
image192
Charlotte, belgiskan i min elective-class.

image193
Lite folk.

image194
Svenskar.

image195
Alexandra.

image196
Vive la France!

image197
Philippo.

image198
John.

image199
Piggast i stan - söndag "morgon".

Försöker komma på om det är något mer vettigt att ta upp (inte för att någonting i den här bloggen är speciellt vettigt)... Men jag kommer inte på något. Eller jo, för er som ska hit på nyår så verkar det som att ALLA klubbar har nyårspartaj, man måste bara välja till vilken man vill gå och köpa biljett... Men det är ingen brådska än så länge..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: lol

Julia fick du huvudvärken i söndags efter middan alltså?? För i så fall är det skumt, för det fick jag nämnligen också. Efter middagen och helt utan anledning...Vi måste reda ut begreppen här känner jag. vi kanske är mer tvillingsjälar än jag trodde från början.

2007-10-23 @ 18:32:18
Postat av: Linn

Jag är inte alls avis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback